Входяща мобилност за преподаване чрез привличане на чуждестранни преподаватели
Целта на входящата мобилност е да се привлекат преподаватели за обучение от чуждестранните университети – асоциирани партньори на ТУ-София, а именно университетите в Дълбин Ирландия), Троа (Франция) и Клуш (Румъния). Някои от партниращите ВУ също предвиждат подобни посещения на чужди преподаватели с цел интегриране на дигиталните умения в някои от професионалните направления, както и дообогатяване на формите, методите и начините на преподаване.
Целта на входящата мобилност е да се привлекат преподаватели за обучение от чуждестранните университети – асоциирани партньори на ТУ-София, а именно университетите в Дълбин Ирландия), Троа (Франция) и Клуш (Румъния). Някои от партниращите ВУ също предвиждат подобни посещения на чужди преподаватели с цел интегриране на дигиталните умения в някои от професионалните направления, както и дообогатяване на формите, методите и начините на преподаване.
Дейности
Разпределението на дейностите между партньорите е обосновано от конкретни потребности, идентифицирани чрез самооценка с инструмента HEInnovate. Изпълнението на дейностите се очаква да доведе до повишаване коефициентите в Рейтинговата система на всичките шест професионални направления в партниращите университети по конкретни критерии
Дейности 1-13
Разработване на нови съвместни учебни програми, програми с дигитално образователно съдържание и програми на чужд език съвместно с асоциираните партньори.
Дейност 14
Разработване на дигитално образователно съдържание, електронни ресурси и приложение на облачни технологии в собствена облачна среда за обучение по учебни дисциплини от разработените в рамките на проекта учебни програми.
Дейности 15-16
Внедряване на дигитално образователно съдържание чрез изграждане на собствена модулно скалируема облачна платформа за образователния процес.
Дейност 17
Професионално развитие на преподавателите
Дейност 18
Кариерно ориентиране на студенти и студентска мобилност
Дейност 19
Входяща мобилност за преподаване чрез привличане на чуждестранни преподаватели